dinsdag 29 december 2009

You know whats bullshit!?

Ik ben een bescheiden fan van James Rolfe. James is een Amerikaans amateur-filmmaker. Op zijn site heeft hij een serie "You Know What's Bullshit?" genaamd. Dit zijn filmpjes van 2 tot 3 minuten waarin hij zijn gal uitspuugt op de kleine dingen waar hij zich toch groots aan kan ergeren. Bijvoorbeeld 1-centjes, schoenveters, DVD-verpakkingen of films over pinguïns. Nu is het mijn beurt, maar dan in tekstvorm.

Weet je wat ik stierenstront vind!
Die verdomde reclames waar ze je een idiote applicatie voor je GSM willen aansmeren. Ik vraag me af of er idioten zijn die effectief zo een X-ray scanner bestellen. Of nog erger, die services waarvoor je een SMS'je moet sturen om te weten of jij en je partner wel voor elkaar bestemd zijn. Als ik ooit maar een persoon tegenkom die een abonnement heeft bij Jamba of welke andere fucking GSM-"fun-and-games" provider dan ook, die hang ik met zijn tenen op en steek ik een strijkijzer in zijn reet!

Maar nu heb ik me genoeg kwaad gemaakt, ik ga Kim en Tim met elkaar koppelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten