zondag 11 september 2011

Blog voor iedereen!

Mijn blog was eerder privé. Het was niet zo dat niemand mijn blog kon zien, maar er wisten maar een handjevol mensen van mijn blog. Nu heb ik op aanraden van een vriend besloten om mijn blog "openbaar" te maken.
De reden dat ik dit eerst niet deed was omdat ik vind dat er nogal "persoonlijke" dingen instaan. Hier en daar een nogal pessimistische gedachtegang waar ik mij misschien wel een beetje om schaam. Hoewel dat eigenlijk is hoe ik soms denk.
Waarom zou ik dan een blog maken als ik toch liever niet wou dat andere mensen het zouden lezen? Deze blog fungeert een beetje als een soort dagboek voor mij. Ik lees graag de dingen die ik vroeger dacht nog eens terug.


Nu is dit blogbericht wel verre van pessimistisch. Het gaat hier namelijk om het onderstaand filmpje dat ik net ongeveer een kwartier geleden heb voltooid. Geniet ervan!


Maar nu genoeg getypt, ik ga Dinokoeken eten...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten