vrijdag 17 juni 2011

Mensen veranderen

Dat is lang geleden. Ik had het vandaag nog over mijn blog tijdens het eten van een bord vol au vent. Ik zag toen dat het bijna een jaar geleden was dat ik hier nog iets gepost heb. Ik vond al die tijd maar geen onderwerp nuttig genoeg om over te schrijven.
Dankzij dit jaartje zonder inspiratie heb ik een onderwerp gevonden, namelijk: "de grote veranderingen die ik ben ondergaan in een jaar tijd".

Ik heb ondertussen een band, en het is niet de band waar ik het op mijn post van 31 december 2009 over had. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt en nieuwe vijanden. Ik heb principes verworven en verworpen. Er is veel gebeurd.
Het was zelfs zo een turbulent jaar dat ik het gevoel had dat mijn adolescentie pas heeft plaats gevonden.

Maar nu genoeg getypt... want mijn inspiratie is terug op...

1 opmerking: