vrijdag 8 juli 2011

Mijn aanwezigheid is net als een facebookstatus...

Ik werk in de hel voor vegetariërs ook bekend als FPNI/Ariake. Een bedrijf dat verschillende soorten vleesbouillon maakt voor andere bedrijven. De hele dag zie ik stukjes rundvlees voorbij vliegen. Het betaalt althans redelijk en daar doe ik het natuurlijk voor: "geld". De nieuwe gitaar die ik hebben wil en de
Zuid-Europareis betalen zichzelf niet.
Iemand op het werk vroeg mij of ik de volgende dag ook kwam werken. Op mijn bevestiging zei deze persoon: "Vind ik leuk!"
Deze persoon is nu buitengegooid omdat hij soms nogal koppig was en hier en daar flaters maakte. Hierop zeg ik: "Vind ik leuk!" Ik kon die persoon namelijk niet zo goed uitstaan. Toen zeiden ze dat ik maandag terug mocht gaan. Vind ik leuk! Weet je wat beter nooit was uitgevonden? Facebook!

Maar nu genoeg getypt, ik ga iets tweeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten