dinsdag 16 oktober 2012

Tussen hemel en hel: hemel.

14 augustus 2011
Goedemorgen beste dagboek,
Ik zal maar beter alles onmiddellijk noteren zodat ik geen detail vergeet van hetgeen ik daarstraks nog heb mogen meemaken, want het zit nog lekker vers in mijn hoofd.

DIT IS DE HEMEL
De hemel is net hetzelfde als de hel. Het verschil is dat je er niet alleen bent en je kan er zoveel ijs eten als je wilt.
Dus bij deze weet ik wat de betekenis is van alles. Ik wil niet meer in de voetsporen van mijn vader treden en zijn bedrijf van microgolffolie overnemen. Ik ga de wereld rondreizen en gratis ijs uitdelen.

15 augustus 2011
Beste dagboek,
Hier is nog een gedicht voor jou. Dit is het derde gedicht dat ik in jou zal schrijven. Vandaar de titel.

Gedicht nummer 3.
zij hield van hondsdolheid
of was het nu mosterd?
maar ik ben geen van beide
het derde gedicht dat zij schrijft
is het tweede gedicht dat ik lees

Het spijt me, dagboek, dat ik geen betere gedichten schrijf. Ik zal blijven oefenen!
Goedenacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten